Στο πλαίσιο του μαθήματος Μουσικά Σύνολα, το σύνολο Προπαρασκευαστική Χορωδία εφαρμόζει ένα πρόγραμμα αγωγής υγείας, με θέμα την εξέλιξη της αυτοεκτίμησης του εφήβου κατά τη συμμετοχή του σε ένα μουσικό φωνητικό σύνολο. Οι μαθητές της πρώτης και της δευτέρας γυμνασίου συναντώνται δύο ώρες κάθε εβδομάδα και προετοι- εμάζουν ένα χορωδιακό ρεπερτόριο. Παράλληλα εντοπίζουν και καταγράφουν μία φορά κάθε μήνα σε σύντομο κείμενο το οποίο καταθέτουν στην υπεύθυνη καθηγήτρια τα συναισθήματα που τους προκαλεί το να εκτίθενται τραγουδώντας |
ταυτόχρονα με τους συμμαθητές τους, μόνος ο καθένας μπροστά τους όταν αυτό χρειάζεται για την εκμάθηση του εκάστοτε τραγουδιού, όπως και η ακρόαση των συμμαθητών τους. Επιπλέον σημειώνεται η συμπεριφορά των άλλων απέναντί τους, οι διάφοροι τρόποι υποστήριξης ή υποτίμησής τους.
Η διαδικασία του προγράμματος θα ολοκληρωθεί με εμφανίσεις του φωνητικού αυτού συνόλου μπροστά σε κοινό στο πλαίσιο διαφόρων εκδηλώσεων του σχολείου και η καταγραφή των συναισθημάτων που οι εμφανίσεις αυτές προκάλεσαν στον κάθε μαθητή. Στόχος του προγράμματος είναι αφενός οι μαθητές των πρώτων γυμνασιακών τάξεων του Μουσικού Σχολείου να εξοικειωθούν με το χορωδιακό ρεπερτόριο και μέσα από αυτό να καλλιεργήσουν τις μουσικές τους γνώσεις και αφετέρου να αντιληφθούν και να εκτιμήσουν τη βελτίωση που προσφέρει στην αυτοεκτίμησή τους και συνεπώς στη δημιουργικότητα, την ψυχολογική τους διάθεση και την κοινωνικοποίησή τους, η συμμετοχή σε ένα οποιοδήποτε μουσικό σύνολο, έτσι ώστε να μπορούν στο μέλλον να τη χρησιμοποιούν γενικά στη ζωή τους.
Η διαδικασία του προγράμματος θα ολοκληρωθεί με εμφανίσεις του φωνητικού αυτού συνόλου μπροστά σε κοινό στο πλαίσιο διαφόρων εκδηλώσεων του σχολείου και η καταγραφή των συναισθημάτων που οι εμφανίσεις αυτές προκάλεσαν στον κάθε μαθητή. Στόχος του προγράμματος είναι αφενός οι μαθητές των πρώτων γυμνασιακών τάξεων του Μουσικού Σχολείου να εξοικειωθούν με το χορωδιακό ρεπερτόριο και μέσα από αυτό να καλλιεργήσουν τις μουσικές τους γνώσεις και αφετέρου να αντιληφθούν και να εκτιμήσουν τη βελτίωση που προσφέρει στην αυτοεκτίμησή τους και συνεπώς στη δημιουργικότητα, την ψυχολογική τους διάθεση και την κοινωνικοποίησή τους, η συμμετοχή σε ένα οποιοδήποτε μουσικό σύνολο, έτσι ώστε να μπορούν στο μέλλον να τη χρησιμοποιούν γενικά στη ζωή τους.